Wednesday, June 21, 2017

Matcha Tea House

Na spotkanie w Matcha Tea House zaprosila mnie kolezanka, z kt�ra bylam w Korei (dziekuje <3). Kr�tko po naszym powrocie mialysmy jeszcze wszystkie smaki w pamieci, wiec nie obylo sie bez por�wnan z Seulskimi kawiarniami :) Zdradze od razu, ze nie wyszlysmy rozczarowane.

cr: matcha tea house fb
Lokal znajduje sie w modnym miejscu, bo na Warszawskim placu Zbawiciela i z kawiarni mozna podziwiac piekna okolice. Funkcjonuje ogr�dek, a wiekszosc scian to po prostu bardzo duze okna, wiec atmosfera jest bardzo przyjemna. Wystr�j jest prosty, ale zadbano o szczeg�ly. Moja uwage zwr�cily duze r�zowe poduszki i zyrandole w ksztalcie miotelki (czy jak kto woli pedzla) do przyrzadzania herbaty. 

cr: fb matcha tea house


W kawiarni znajduje sie tez sala w kt�rej mozna napic sie herbaty w bardziej tradycyjny spos�b. Podczas mojej wizyty byly tam panie przebrane w kimona i odbywala sie degustacja. 


W menu znajduje sie zdecydowanie wiecej deser�w, niz dan konkretnych. Te kt�re sa (np. onigiri, kanapki, zupa miso) bardziej nadaja sie na przekaske. Podoba mi sie, ze skupiaja sie na konkretnej rzeczy, nie przepadam za miejscami gdzie jest wszystko bo wtedy zaczynam watpic w jakosc. 

Wzielysmy onigiri (8 PLN), eklerke (w menu zdaje sie nazwano ja ptys, 11 PLN), sernik (12 PLN), matcha latte (11 PLN) i smoothie (13 PLN).


Daria byla troche wczesniej i pr�bowala r�znych ciast (14 i 12 PLN) oraz matcha latte.


Wszystko bylo bardzo smaczne, matcha miala ten smak co trzeba, wyb�r ciast jest duzy i na pewno  wr�cimy po wiecej. Ceny uwazam za konkurencyjne. Jesli juz mam sie do czegos przyczepic to wolalabym aby paleczki nie byly jednorazowe, albo chociaz podawane w innej formie. Niby duperela, ale robi duza r�znice i ta zmiana bardzo by pasowala do calosci. 

Mozna tez zamawiac na wynos, wiec na miejscu znajduje sie duza witryna, z kt�rej wszystko jest podawane. Ma to swoje plusy i minusy. Nie ma zludzen, ze wszystko zostalo przygotowane tuz przed podaniem (i nie chodzi mi tu o ciasta ;)), ale mozna od razu zobaczyc jak bedzie wygladala zamawiana przez nas rzecz. To tez duza pomoc dla niezdecydowanych :)


Zdecydowanie wr�ce aby spr�bowac sernika japonskiego i moze tej pieknej bezy. Bardzo mi tez smakowalo ich matcha latte, nie bylo tak slodkie jak czasami sie zdarza, wiec za to duzy plus.
 


Informacje praktyczne:
  • Adres: ul. Mokotowska 17, Warszawa
  • Godziny otwarcia: 08:00-23:00


Ocena Oppy:

No comments:

Post a Comment