Monday, March 2, 2015

Wywiad z Emma Wu, aktorka z Tajwanu.


EMMA WU/GUI GUI:

25-letnia piosenkarka i aktorka z Tajpej.

Debiutowala w 2006 roku jako czlonkini zespolu "Hey Girl".

Od tego czasu wystapila w kilku filmach, serialach i programach rozrywkowych.

Zyskala popularnosc w Korei po udziale w programie "We got married - global edition" razem z Ok Taecyeon z zespolu 2PM.

Facebook: Gui Gui





Czesc! Powiedz nam kilka sl�w o sobie.

Czesc, mam na imie Gui Gui, pochodze z Tajpej, z Tajwanu. Jestem aktorka.

Poczatkowo spiewalas w zespole muzycznym, teraz skupiasz sie gl�wnie na aktorstwie. Kt�ra z tych dziedzin wydaje Ci sie bardziej interesujaca?

Uwazam aktorstwo za dosc zabawne i interesujace, jednak wciaz kocham spiew i taniec. Nadal trenuje w tych dziedzinach i wkladam w to wiele wysilku. Mam nadzieje, ze moje marzenie sie spelni i polacze te zainteresowania.

W internecie mozna znalezc kilka twoich pseudonim�w m.in.: Gui Gui oraz Ghost Emma. Skad sie wziely? Jaka kryje sie za nimi historia?

Gui Gui, poniewaz wszyscy moi przyjaciele tak mnie nazywaja jeszcze od czas�w liceum. Gui w jezyku chinskim oznacza ducha, natomiast moje angielskie imie to Emma. Tak wiec Ghost Emma to polaczenie tych dw�ch sl�w.

W 2013 roku wzielas udzial w programie "We got married - global edition" z Ok Taecyeon z zespolu 2PM. Jak wspominasz to przedsiewziecie?

Projekt przyni�sl mi wiele dobrych doswiadczen, a Ok Taecyeon jest bardzo milym czlowiekiem.


Utrzymujesz kontakt z Taecyeon, czy wasze drogi sie rozeszly?

Wysylam mu zyczenia z okazji urodzin, a dzieki moim fanom zawsze jestem na biezaco z tym co sie u niego dzieje.

Uwazasz, ze bariera jezykowa utrudniala wam nawiazanie relacji?

Tak, czasami trudno bylo nam sie porozumiec (przyp. tlum. Gui Gui i Taeceyong w programie porozumiewali sie gl�wnie po angielsku pomagajac tez sobie gestami.).

Czy po przyjezdzie do Korei byly jakies trudne momenty? Cos Cie zaskoczylo, zdziwilo?

Kocham koreanska kulture i stylu zycia, zwlaszcza koreanska kuchnie. Przed przyjazdem zrobilam dokladny research, wiec nie spotkaly mnie jakies wieksze problemy.

Nawiazalas przyjaznie w Korei?

Tak, kiedy tam pracowalam znalazlam kilku przyjaci�l.

Wizyta Emmy w Ihwa Mural Village

Co Ci sie podobalo najbardziej, a co najmniej w Korei?

Zasadniczo kocham wszystko w Korei, nie ma tam nic co mi sie tak naprawde nie podoba.

Co sadzisz o Korei? Jakie miejsca lub dania polecilabys spr�bowac?

Proponowalabym odwiedzic Hongdae. To dla mnie must-go miejsce w Korei bo uwielbiam zakupy.

Lubisz podr�zowac? Odwiedzilas jakies inne kraje w Azji lub Europie?

Uwielbiam i mam nadzieje, ze kt�regos dnia uda mi sie odwiedzic Europe.

Gdzie sie widzisz za kolejnych kilka lat, jakie sa twoje plany i marzenia?

Licze na szanse zagrania w jakims filmie.

Bardzo dziekujemy za poswiecony czas.

Bardzo dziekuje za wywiad, jestem naprawde wdzieczna.





No comments:

Post a Comment